sâmbătă, 19 octombrie 2013

ROMANIA ESTE A ROMANILOR !


3 comentarii:

  1. Salutari Ryana, ma bucur sa mai stiu de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Maria , da, mai exist si eu pe aici pe undeva printr-un colt din tara asta ,acum cat inca mai avem tara.
      Drept sa -ti spun, nu prea mai am chef sa mai scriu nimic cand vad ce se intampla in tara noastra.Doar citesc de pe alte bloguri si nici macar sa trimit un mic comentariu de vizionare nu mai sunt in stare.Sunt suparata si tare ma doare sufletul de tara mea.
      Ma bucur ca ai trecut pe aici si-ti doresc o zi minunata .

      Ștergere
  2. Dragă Aryyana, susțin din toată inima campania ta !
    Iată, am preluat și eu articole de pe unde am putut:

    http://childagain.wordpress.com/2013/11/19/cele-2-incursiuni-muzicale-promise-sau-ce-ascunde-mass-media-aservita-cum-romanii-isi-recapata-stima-de-sine-odata-cu-fiinta-nationala-eugenia-voda-pungesti-proclamatia-de-la-campeni-19-octombri/

    http://childagain.wordpress.com/2013/11/17/vreau-respingerea-legii-distrugerii-rosiei-montane-si-a-proiectului-minier-cu-cianuri/

    Știi că eu am avut cândva un site unde susțineam astfel de luote drepte, dar... site-ul și-a pus taxă, și în plus, cerea și toate datele noastre de buletin și contul din bancă. Adică, să știe ei cine scrie așa ceva pe acolo ! De aceea am renunțat. Oricum, chiar și pe un site anume, nu poți schimba mare lucru la nivel real. Pentru asta, ar trebui început cu politicul și socialul, dar candidații cinstiți nu au șanse să fie aleși, pentru că nu au bani de campanii.

    Oricum, nădejdea rămâne tot în schimbarea noastră interioară, obținută prin rugăciune. Să ridicăm vibrațiile țării noastre, încât toți cei mici la suflet și ahtiați de bani și putere să nu se simță bine aici, să ”îi ardă”, și să se întoarcă la ei acasă.

    Te sărut, și îți doresc încă o dată Sărbători fericite, și să uiți de rele măcar pentru câteva zile !

    RăspundețiȘtergere