sâmbătă, 29 septembrie 2012

RAZVRATITUL



                   Cum  e  sa  stai  in  univers
                   Tu  singur  printre  stele
                   Si- n  haul  fara  de  sfarsit 
                   Sa  tot  privesti  la  ele ?

                   De-aceea  oare  ne-ai creat ,
                   Sa-nvingi  singuratatea ,
                   Si  ca  sa  Te  distrezi  putin
                   Ne-ai  dat  si  libertatea ?

                   Dar ce  sa  facem  noi  cu  ea
                   Cand  e  restrictionata,
                   De  cauza  si-al  ei  efect
                   Suntem  liberi vreodata ?
 

                   Tu  stii  ca  tot  ce-i  interzis
                   Te-atrage  si  mai  tare
                   Si  daca  vrei sa  faci  ceva 
                   Efectul  asta  doare ?

                   Nu , nu  ma  ghidez  dupa  porunci
                   Ce-s  scrise-n  carti  de  stiinta,
                   Si am  sa  fac  doar  ce  vreau  eu
                   Dupa  a  mea  constiinta.

                   Ca  doar  si  asta  Tu  mi-ai  dat-o
                   Sa  ma  dezvolt mai  bine
                   Sa  simt  atuncea  cand  gresesc,
                   Sau  cand  fac  ceva  bine.

                   O,  dragul  meu  copil  iubit
                   Ce ? ti-ai  iesit  din  fire ?
                   Eu  Te-am  creat  din  infinit
                   Sa  fii  mereu  cu  Mine .

                   Ei,  eu  nu  i-as  spune  chiar  asa,
                   Ci  doar  ca-s  vesela  din  fire
                   Si  ma  intreb  la  nesfarsit
                   Sa  aflu  a  mea   menire.

                   Si  daca  mai  glumesc  si  eu,
                   Ce ?  e  cu  suparare  ?
                   Sunt  un  copil  mai  razvratit
                   In  lumea  asta  mare.

                   Sa  stii  ca-mi  place  cand  glumesti
                   Si  esti  vesel  din  fire,
                   Copilul  meu  cel  razvratit
                   Primeste  a  Mea  iubire.

                   O , Doamne , cum  sa  nu  primesc 
                   Mareata  Ta  iubire,
                   Iti  multumesc  ca  ma  iubesti
                   Si  Te  gandesti  la  mine.


5 comentarii:

  1. Ce frumos spus ! Si cat adevar !
    Intrebarea asta mi-am pus-o si eu candva: oare, de ce ne-a creat ? Si eu, ca si tine, am gandit ca ar fi fost vorba de un fel de singuratate de ordin cosmic, intrucat, ce nevoie avea El de noi ? Dar, poate ca gandesc in termeni prea marunt-umani, poate ca nu pot eu intelege gandirea divina.
    Am auzit o alta parere: ca ne-ar fi creat din generozitate, ca sa ne putem si noi bucura de atatea lucruri ale vietii. O fi... desi, in viata exista si lucruri care sunt exact reversul bucuriei. Totusi, daca El mi-ar fi pus intrebarea, la inceput, daca vreau sa exist sau nu, cred ca as fi spus da... macar din curiozitate, sau ca provocare !:)

    Uite ce frumos spui tu lucrurile importante ! Si, da, si eu cred ca El, o Fiinta perfecta, nu se poate supara cand noi glumim, sau ne punem intrebari. Altfel, ar fi creat roboti...

    Ma bucur ca existi, draga aryyana, si ne mai aduci aminte de intrebarile importante ! Pe care le "pierdem" pe drum...
    Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  2. O alta parere (si cea mai apropiata de adevar, cred), ar fi aceea ca ne-a creat ca sa ne dea posibilitatea sa ajungem asemeni LUi, sa traim divinul. Ei, dar pana la asta e cale lunga...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Florina , cred ca o data cu ratiunea se naste si neincrederea si indoiala.
      Chiar daca suntem indrumati de mici spre credinta si spre iubirea fata de EL , pe drumul vietii o mai pierdem si incep framantarile si intrebarile.
      In linistea sufletului meu intrebarile se invart , se invart ,dar pana la urma gasesc si motivele pentru ce se intampla anumite lucruri..
      Niciodata nu mi s-a intamplat ceva grav sau ceva foarte neplacut , dar eu ma intrab mereu : de ce ?pentru ce ? cine ? de unde ?....
      Cred ca fiecare in linistea lui sta de vorba cu EL.
      Nu ?

      Doresc din tot sufletul sa-ti realizezi toate visurile si sa fii foarte fericita acilo unde te afli.
      Te imbratisez si eu mare drag. Pa !

      Ștergere
  4. da, fiecare in linistea lui sta de vorba adesea cu El...dar mie-mi place mult cum vorbesti tu cu El.
    cu drag!

    RăspundețiȘtergere