sâmbătă, 24 decembrie 2011



Pe  ceru - ntunecat  al  noptii
Stralucitorul  far se-aprinde
Si  veste  imediat  se-ntinde
Si-ntreaga  lume  o  cuprinde.

Ca-n  ieslea  grajdului  inghetat
Se  naste  Fiul  Domnului
Venit  din  ceruri   pe  pamant
Ca   sa  salveze  fiul  omului.

Acei  ce  l-au  recunoscut
Ca  fiind  o   fiinta   de  lumina
S-au  reintors  din  drumul  lor
Sa  vada  fiinta  cea   divina.

Cu  totii au  ingenunchiat
In  fata  pruncului  vestit
Si-o  voce  din  neant  striga
Ca  este  Fiul  Sau  iubit.

Eu  L-am  trimis  la  voi   din  slava
Sa  va  conduca  spre  lumina
Si   toti   acei  ce   L-au  primit
Au   sansa  inapoi   sa  vina.

Voi   toti   sunteti  copiii  mei,
Iubirea  mea  la  toti  se-mparte,
Hai , incercati   sa  fiti   mai  buni
Si-atunci   nimic   nu   ne  desparte.




11 comentarii:

  1. Sărbători fericite, Ryana !! să-ţi fie sufletul tău frumos plin de bucurie, pace, fericire, alături de cei dragi!! Te îmbrăţişez din tot sufletul, cu mult drag !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori pline de armonie si de daruri, pe care le meriti din pline!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat ai exprimat Nasterea Domnului, ai un mare har! Sa iti aduca si tie lumina si numai bucurie alaturi de cei dragi!
    Si, ma bucur ca ai revenit aici.

    Te imbratisez !
    Florina

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Cristina pentru aceste urari minunate si-ti doresc si eu un AN NOU plin de pace si lumina .
    LA MULTI ANI ! fericiti si impliniti.

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI ANI ! Maria si doresc ca Dumnezeu sa te ajute sa tii blogurile tale vii.
    Ai niste bloguri minunate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna FLORINA !

    Daca ai sti ce mult ma bucur ca iar te-am regasit.
    A fost o perioada cand intram pe blogurile tale si mi se bloca calculatorul.
    Dar inainte de Craciun nu am mai intampinat nici o problema.
    Florina , iti doresc din tot sufletul multa sanatate, multe bucurii si o viata plina de lumina.
    Te imbratisez si eu cu mare drag si iti urez
    " LA MULTI ANI ! "

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani !Multa sanatate si toate gandurile bune sa se indeplineasca. Ma bucur pentru reusita .

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani C.T. si iti doresc din tot sufletul un an fericit , plin de pace si de lumina .

    RăspundețiȘtergere
  9. Ryana cea frumoasa :)
    Foarte frumoasa si inspirata ultima strofa dar si restul :)

    RăspundețiȘtergere
  10. este foarte frumoasa poezia ta, pacat ca nu am dat de ea de Craciun :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ryana te rog sa ma ierti ca te-am descoperit asa de tarziu,sper sa ne mai scrii ca noi te vom citi,am o fetita de 9 ani si i-au placut poeziile tale.

    RăspundețiȘtergere